Sunday, April 24, 2011

ting tong! abaikan ketingtongan ini.

Hahahaha. Tinggal katil & rak  buku yg masih belum disassemble. Makanya aku mesti cepat & tangkas membuat kerja-kerja ini.


Meja makan, kerusi makan, rak2 buku yang lain, meja study telah berjaya disassemble dengan sendirinya tanpa bantuan orang. Bab2 angkut-mengangkut juga berjaya dibuat sendiri tanpa bantuan orang lain. Hahaha. Tiba-tiba rasa macam badang versi perempuan pulak! Ahahaha. Tapi aku x makan muntah eh, aku makan nasi! Makanlah nasi anda kerna dengan itu anda akan menjadi sihat & kuat!

Eh, apakah?

Apakah aku ini? Hahahahaaa.

Abaikan ketingtongan ini. Akan ku pastikan menjadi waras kembali apabila urusan pindah-memindah ini selesai.

3 comments:

Encik Jay Xi said...

suatu hari hantu air offer pengail 3 pilihan:

1- rumah PPRT
2- gagah perkasa
3- kaya

pengail memilih kaya. berbesar hati, si hantu menjelaskan, memang itu je dia boleh buat. rumah PPRT dia takde geng politik; nak gagah lak, kena mkn muntah. dia sniri pon geli.

kaya, tak jadi masalah. lantas si hantu membawa si pengail ke dlm sebuah gua dan memulakan acaranya....iaitu...




si hantu mempromosikan sistem MLM piramid.

jaja said...

ahahaha.. lawak la latip! ada kena mengena ke ngan ting tong? ingtkan hantu air nk bagi "kaya" mkn ngn roti.. huhu

The Traveller said...

haha..dua2 lawak.